Neccesito molta ajuda.
Soc una noi i una noia soc una transesxual un noi que s'operara per ser noia tinc 16 anys, a mes afeixo que peso molt. Y començo a tenir somnis herotics amb el nen que m'agraden i cada cop que el veig... Buaaa... M'encanta, pero mai es fixaria amb una persona com yo. Ja cops que m'escapo del institut perque no vui sufrir per ell, l'estimo i si em declaro m'apartara de la seva vida. Siusplau neccesito ajuda!
InterPersonal

Hola LA Moniata!
Entenc com et sents. Et felicito per tenir clar que vols er tu! No és fàcil descobrir-ho a vegades!!
I si, entenc que és una situació dificil la que estàs visquent, i que vulguis buscar solucioncs com marxar de l'insti..etc...
Observa de tot el que fas per portar-ho bé què et funciona i què no? i centra't en el que t'ha funcionat per anar avançánt poc a poc!! Proposa't un mínim canvi i vés endavant....comença per alguna cosa petita, com pot ser centrar-te en una activitat que t'agradi, que t'apassioni i t'abadeixi una estona d'aquesta situació..Cal desconnectar a vegades per tornar a carregar piles!!!
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat