Estic super enamorada i el meu ex fa com si res hagues passat..
Hola! Soc una noia de 15 anys i fa 1 any i 4 mesos que estic amb el meu novio tot i que ara fa dues setmanes que em va deixar.. Estic completament destroçada i a més el vec cada dia a l'insti, sincerament em vaig fotre la gran ostia quan em va dir que ho deixavem.. Estic completament destroçada quan arribo a casa em passo les tardes plorant fins quedarme dormida i ell no ho sap, pero tampoc li vull dir, a linsti em saluda cada vegada que em veu i mobre sempre per whats, no puc oblidarlo ho he fet tot amb ell per primera vegada i a sobre ahir sense voler per costum li anava a fer un peto i es va apartar quan abans em va dir que si ens liavem, quan estic amb ell moltbe pero el problema es quan marxo del seu costat ja que em derrumbo i tinc ganes de tancsrme a algun lloc i plorar plorar plorar i que vingui ell a buscarme i que em digui que es tot mentira que mestima i que tornem.. Nose com oblidarme dell.. Dema haguesim fet un any i quatre mesos ara mateix estic que em moro que faig? Perdo per tot el parrafot pero esque necessito treure tot el que tinc dins..
InterPersonal

Hola Nugipa!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc com estàs...és molt dur quan ens toca passar per aquestes sitaucions. És natural que estiguis trista i fins i tot potser no tens moltes ganes de fer res...Per això entenc que t'hagi vingut de gust escriure tota aquesta parrafada. Està molt bé. És aixi com ho has de fer. Escriu cada dia durant 20mintus com estàs...si t'esforces a fer-ho veuras que a poc a poc et vas sentint millor...Llavors, busca coses per distreure't. Aquests moments es passen plorant uan estona i llavors distraien-ta una altra estona...i anar fent cada dia aixi, fins que apoc a poc, ens adonem que estem millor
Del tema de liar-vos, segur que et ve de gust transformar la relació amb un rotllo? un comromis que tenieu amb un rotllo d'un moment i llavors arribar a casa fatal? vols que et tracti com un rotllete després d'haver estat tan de tempa sent parella? Tu ho dius, això no et fa bé! i si, és molt dur i ha estat una eprsona molt important! però ara mateix toca centrar-te en tu i plorar, viure el dolor i anar fent cosetes amb les amigues per distreure't! Res més!
i si, com més distancia vagis prenent millor estaras
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat