no se com fer-ho
Hola!
Vaig fer aquesta mateixa consulta fa un parell de setmanes però no la veu contestar.
Bé és igual, la questió es que m'agrada una noia del meu cole, del mateix curs però que va a la classe del costat. Mai tinc problemes amb parlar amb la gent ni res, precisament no tinc gens de vergonya i sóc molt obert, el que passa és que aquesta noia m'agrada molt, ens parlem de tan en tan, i hi ha bon rollo i tot, però moltes vegades no li dic res perquè tinc por de fer el ridícul o de treure-li temes que potser no li resulten interessants, i només em passa amb ella això. Hem parlat un parell de cops per whats i tot molt bé, i quan sortim defesta també parlem i això, però no sé com começar a parlar més amb ella, i treurem aquesta "por" que sento quan la veig.
Merci adolescents!
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs t'ajudaré a veure clar el que passa...tot i que t'haig de dir també que aquesta por no te la treuras! Perquè no cal! Perquè aquesta por primer de tot tots la tenim en aquesta sitaució i segon, perquè aquesta por t'ajuda a ser prudent per intentar aconseguir el que vols. D'altra banda, el que et funcionarà és fer tal com vas fer quan aprenies a anar amb bici, feia por,no? potser no t'enrecordes però tot i la por vas decidir pujar a la bici i provar de pedalar! Doncs funciona igual! Així que posa el pedal en afrontar-te a les situacions de dir-li coses, sempre és millor fer algun petit error, però fer-ho. No faras grans errors amb ella, ja teniu una base i tampoc es fan grans errors irreparables en aquests moments! Per tant, fes proves, experiments, el tema és que com més entreno, més dominem el tema i més seguretat anem aconseguint!
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat