Amor complicat nessesito ajuda urgentment!
Soc un noi de girona, normal un mes en aquesta ciutat, bueno el cas es que tenia lios i al final amb vaig cansar de tenirne, vaig estar durant un any buscant la noia ideal i fa poc la vaig trobar aquest istiu, al principi volia quedar com amics pero ma va tractar molt be, ninguna noia ma havia fet sentir tant be, a mes ella ma tirava indirectes, al cap i la fi ens vam enamora i vam començar de lio, tot anava perfecta fins fa 3 setmanes ma va deixar de casi un dia per el altre, els motius son perque era molt agoviant i no la escoltava i no enganxavem i un pel inmadur(aixo es cert).
La vaig anar a buscar a casa seu de sopresa i va dir que no volia res de res , llavors jo estava molt trist i portu semanes sense dormi a les nits, si pot semblar una tonteria pero aquesta noia, la coneixia de fa 3 anys i erem molt amics i no vull rendirme, rendirme no forma part del meu vocabulari , la vull torna a enamora, costi el que costi i no es un amor casual, ella ma tractat massa be, i estic molt arrepentit del meu comportament que ja e apres i rectificat.
Nessesito consells me estic fent un lio , no dormu, estic inquiet, trist,etc... Nessesito que torni a confiar ella diu que li deixi temps pero la tornava a obrir fins que ma va blokejar al wats, perque no entenia perque ma deixat, si tu estimes una persona, encara que tingui algo tonto la ajudes a canviar, no el deixes , pffff nessesito ajuda ja! portu dies sense parlarli pero me fa molt mal i estudiem a la mateixa ciutat a vegades me espero 1hora, a la estacio de autocars per anarla a veure, ( nomes la veig que estigui be , no ens saludem pero bueno) hem passat moments genials i tot anava perfecta, jo crec que te por, perque a sortit de una relacio de 2 anys i no vol torna a pasarso malament.
InterPersonal

Hola kimitus!
Quan una relació que ha estat important per nosaltres s'acaba és normal que estiguem tristos, forma part del procés i no podem evitar-ho! Però sí que podem fer coses per estar millor, per exemple, estar amb els amics, fer esport, quedar amb algun amic/a que fa temps que no veus, compartir estones amb la família, apuntar-se a practicar algun esport, escoltar música, dibuixar...
Ens expliques que de moment aquesta noia no vol res amb tu. Fixa't que un dels motius per deixar la relació va ser que eres molt "agoviant", i ens dóna la sensació que en aquests moments no estàs respectant la seva decisió i potser l'estàs "agoviant" un altre cop. Encara que sigui dur d'acceptar, no podem obligar a ningú a que s'enamori de nosaltres... La nostra recomanació és que li deixis el seu temps, això no és sinònim de rendir-se, sinó de respecte!
Aprofita aquest temps per centrar-te en tu, en aquelles coses que t'aporten benestar. Ella ja sap que tu segueixes enamorat d'ella, per tant, si vol tornar-ho a intentar o vol reprendre el contacte amb tu ja ho farà. Deixa que el temps vagi posant les coses al seu lloc, encara que costi!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat