Què sóc?
Bona nit a tothom.
Doncs bé, fa ja un temps hem sento atraguda pels dos sexes, fins i tot m'atreveixo a dir que no m'importaria liar-me amb amigues meves, o que inclús m'atrauen personalment. També he de dir que fa poc temps hem vaig adonar que quan era petita vaig tindre la meu "amor" amb una noia.... Encara i així, els nois hem segueixen agradant... Però... tot això vol dir ja que sóc bisexual? Quan sé segur si ho sóc o no?
Estic feta un nyap de lios i no sé que fer, ni què pensar...
InterPersonal

Hola Cam!
Primer de tot ha de saber que "lesbiana", "bisexual" o "heterosexual" no deixen de ser etiquetes que serveixen per classificar una mica, però en la vida real és difícil traçar una línia que separi cada cosa! És normal que et preocupi saber "què ets", perquè a totes les persones ens agrada definir-nos.
Sovint la societat o la gent ens pressiona per definir-nos i a vegades ens sentim “obligats” a ficar-nos una etiqueta i dir què som (si homosexuals, heterosexuals o bisexuals). Però el més important és que puguis viure la teva sexualitat al marge d’aquestes etiquetes, ja que amb el temps sabràs qui t’agrada realment.
Per tant, si ets bisexual o no, no ho sabem, has de deixar que el temps i les situacions t'ajudin a posar les coses al seu lloc ;) Tranquil·la que ho aniràs descobrint. Recorda que el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat