aveure...
Primer de tot peso uns 47kg...
Us preguntareu que fa una noia de 47kg escrivint aqui, o no no ho se...
No tinc bulimia ni soc dislexica.
El tema va de que jo sempre he sigut una noia prima pero ara ultimament no se si es perque m'he començat a fixar ara o perque m'ha sortit ara, em vaig com a uns mixelins a la panxa quan m'assec i a vegades noto com si tingués la panxa unflada i a vegades la tinc mes plana, es molt estrany.
Que puc fer per evitar-ho?
crec que amb 47kg fer dieta es una tonteria perque ancara m'aprimare mes del compte.
moltisimes gracies ;)
Laura Medrano

Hola,
Quan ens seiem a una cadira o a terra a totes les persones (primes o grassonetes) ens surten els mitxelins a la panxa. Això no significa que ens estigui sortint panxa, sinó que és absolutament normal ja que quan estem de peu tenim els músculs estirats, i quan seiem se'ns ajunten i es formen aquests plecs.
Respecte a lo de la panxa inflada, no ens has comentat si tens la regla o no, però és possible que això et passi els dies que estàs ovulant o en que t'ha de venir la regla. És normal.
Tens raó quan dius que fer dieta és una tonteria, ja que no necessites fer-ne i en tot cas això t'ho hauria de dir un metge. Estem acostumats a sentir que la gent diu que fa dieta, però això no és gens saludable. Només han de fer dieta les persones que ho necessiten perquè el metge els hi recomana. Fer dieta "per lliure" no és recomanable i pot portar problemes de salut importants.
Una abraçada!