Estic una mica precupat!
Hola tinc un problema que m'agraden les noies mes grans que jo 25 amunt. I bueno jo parlo en elles i creem un vincul amistos pero jo em quedo penjat d'elles i no se que emprendre, les de la meva edat no m'agraden els falta madura.
Que puc fer? Meu paso bastan malament cuan em penjo d'una amiga o d'una mestra!. Penso que avegades seria la persona ideal per a mi. Ajuda!! Estic fatal.
InterPersonal

Hola JJ. Bass!
A vegades ens sentim molt més a gust o més compresos per persones molt més grans que nosaltres i això pot fer que fins i tot ens n'enamorem o ens sentim atrets. Sovint podem confondre l'admiració o maduresa que veiem en elles, per enamorament.
Veiem que tens al voltant de 15 anys i parles que t'enamores de noies de més de 25, i com saps hi ha una diferència d'edat molt important. La diferència d'edat, més que els anys que us porteu, té a veure amb els diferents moments vitals que esteu vivint. Segurament tu estàs acabant l'Educació Secundària i et toca plantejar-te el teu futur acadèmic (batxillerat, cicle formatiu...) i elles és molt possible que estiguin immerses en el món laboral i amb algun projecte personal al cap... i que et vegin com un amic i no pas com una parella. Per això és complicat que aquesta relació acabi materialitzant-se.
Així que potser hauràs de començar a posar una mica de distància o de canviar la perspectiva, perquè si no pots arribar a patir molt! Ens sap greu dir-te això, però t'has de protegir i cuidar-te!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat