COM REDUIR CUIXA
Hola, tinc 15 i des de petita sempre he tingut molta cuixa. Res que me n'avergonyeixi, m'agrada tenir cama abans que estar com un pal! Però estaria bé reduir una mica de cuixa perquè quan surto de la platja, per exemple, em rossen les cames entre si, i si porto un vestit una mica apretat se'm veu la cuixa una mica deforme?
Hi ha algun exercici que m'anés bé de fer o que em pogués ajudar?
Gràcieeees!!
Laura Medrano

Hola!
Efectivament cada persona tenim una constitució i un cos diferent. Tanmateix, hi ha persones que tenen tendència a tenir més cuixa, altres més cul, altres més panxa,... Genial que no te'n avergonyeixis ja que acceptar-nos tal i com som és la clau de l'èxit i de la bona autoestima.
També és veritat que degut a que el cos no el podem modelar al nostre gust, aprimar una única part del cos és molt complicat. Quan una persona aprima, aprima en general; i quan una persona engreixa, també ho fa en general. Per tant, trucs màgics per poder aprimar les cuixes no n'hi ha. No obstant, si que pots fer alguns exercicis per treballar les cuixes i que t'agafin una forma més definida. Les noies no tenim tanta facilitat com els nois per muscular el cos, és per això que ja t'aviso que no veuràs resultats gaire ràpid... Tot i així exercici que et poden anar bé son per exemple esports tipus patinatge, anar a còrrer, fer bicicleta, pujar i baixar escales, fer "sentadilles", etc. Tots els exercicis on es treballen les cames t'aniran bé.
A part, fa un temps a la web d'adolescents.cat van publicar aquesta notícia amb exemples concrets de com treballar les cuixes des de casa. Et deixo el link:
Un petó molt fort!