Una historia un tant inusual. NO ES FICCIÓ!
Hola, comense, es un poc llarga per que es casi tota la meua vida amorosa, ho sent-ho...
Fa vora 4 anys vaig estar ixint amb el meu primer novio, te un any menys que jo i, jo estava super pillada per ell, però ell no tant per mi.
La cosa es que no va funcionar i sho vam deixar als 3 mesos i vam estar tot l'estiu sense parlar-nos gens, pero al setembre en les festes del meu poble les meues amigues deien que encara magradava i van anar parlar amb ell i vam anar a un lloc sols, ell volia enrollarse amb mi, però jo no, i des d'ahi vam comensar a parlar una altra volta, i un dia vam quedar per enrotllar-nos. Va pasar el temps sense parlar, i amb anades i tornades.
Aquest estiu a principis d'agost en una altra festa va tornar a dir-me que havia sigut un gilipollas i un idiota per deixar-me que no em mereixia i que no savia el que tenia fins que ho va pedre i totes eixes coses que li agraden a totes les noies que els diguen (va ser molt romantic), que si li donava altra oportunitat i jo pensava que ara que m'havia oblidat del tot de ell que ara ja era tart, i jo m'apartava. I vam tornar a parlar pel Whats App.
I en les festes dels pobles que ens veiem tambe estava el germa major i venia a dir-me que et passa amb el meu germanet?, no vols res amb ell? i jo deia que no. (Un dia un any avans parlan amb una amiga en una festa quan vaig vore al germà major li vaig dir estaria gracios que ara em liara amb el germà major d'ell i la meua amiga i jo s'ho vam agafar a risa).
La cosa es que a finals d'agost (les meues amigues i jo per a festes d'un poble vam fer un tracte de qui no es liara amb ningu pagava una ronda de cerveses) ,en eixes festes, va tornar a vindre el germà gran esta volta am un amic i vam xarrar una estona i ales hores em va preguntar que qui hi havia a part del seu germanet i jo aixina perque si li vaig respodre que ell, ell va dir que jo era molt jove, i coses dixes i al fina la meua amiga que ho va escoltar li va dir al amic si ens acompanyaven a un lloc tranquil per dixar-nos sols.
Entre unes i altres i els amics que es van picar vam acabar al cotxe del germà, jo enrollant-me (no vam passar a més) amb ell i la meua amiga amb l'amic. La cosa es que jo tinc 17 i ell té 24 i anava a saco i això a mi em va agradar (posar), el que pasa que dos dies després em vaig liar en el meu ex (el germa xicotet) pero no em va agradar gens per que després de estar amb un que té experiéncia... em va pareixer poc, que jo crec que es normal.
El xicotet no savia res fins fa uns dies que li ho vaig dir, per que en unes altres festes van vindre els dos preguntan-me per que no li contestava els whats apps al xicotet i el major em mirava els llavis i jo em moria per dins per que no podia fer res ahi davant de tots i menos davan del xicotet i el major em tirava indirectes de que no tindriem res mes (pero la seva mirada no deia el mateix), i el xicotet (lo del seu germa i jo), s'ho va prendre super be com si res i em vaig quedar extranyada, la veritat es que estic rallada, i continue parlant amb el meu ex, però com amics.
I tambe hi ha altre noi que vaig coneixer l'any passat a classe que som super amics, despres de fer que tornarem a parlar el meu ex i jo, (perque es amic d'ell tenen la mateixa edat i son del mateix poble), es va rallar moltissim perque sent alguna cosa per mi i no volia que estaguera amb l'altre.
En les festes del meu poble el vaig vore i com jo estava rallada si magradava o no, m'arrimava molt a ell i ell sen anava de mi, al dia seguent li vaig preguntar si jo no li agradava i em va dir que sapartava per que anava borrtxo i volia saber el que feia si feia al guna cosa amb mi, i jo ho vaig entendre malament. Vaig entendre de que no volia res amb mi.
Al dia seguent em vaig liar amb el meu ex per que el germa tenia un rollete (damunt li va dir que savia liat amb mi) en el meu poble i de paso venia el xicotet a estar amb mi, i el germa major em tocava a mi per a parlar amb el menut, (per a mi era tot molt extrany). Jo liu vaig contar al meu amic de classe, per que jo no puc estarme callada i es el meu millor amic i no savia que fer per que estava rallada amb els germans per que en eixe moment no savia el que ell sentia per mi.
Després el meu amic de classe no em parlava, i quan em parlava era per dir-me que era una puta (que tenia rao en eixe cas, encara que jo sols volia tindre unes festes loques i provar que era) i que com havia pogut fer aixó i sols li deia que jo el volia a ell, que ho havia fet sense pensar en les conseqüències, que jo no era aixina, pero ell continuava pasan de mi... Fins que va començar el curs i ara som amics pero estan les coses tenses, no som com abans... i crec que no tindrem res...
I ara nose si magrada el germà major o el meu amic, l'unic que se es que el meu ex es historia, pero encara estic molt rallada...
També pense que sa cabat tot amb els tres i que he fet les coses fatal...
Que opineu? ajudaaa si us plauuu! :(
InterPersonal

Hola Anonima7!
Moltes gràcies per compartir la teva història!
El que entenem de tot plegat és que ara mateix tens un embolic considerable i que no saps ben bé si t'agrada el germà major, el teu amic o si no t'agrada cap d'ells. En aquests casos el millor que pots fer és agafar una mica de distància i donar-te temps per veure què és el que realment sents tu, independentment del que sentin ells. Centra't en tu!
Si tens clar que el teu ex és història, mantinga't ferme en la teva decisió, i recorda que si tot és molt recent, és normal que encara estiguis ratllada. No et pressionis i deixa que el temps i les situacions vagin posant les coses al seu lloc.
Si creus que has fet les coses malament, ara no ho podem canviar, però si que pots aprendre de tots els teus errors. Pren-t'ho com una oportunitat de canvi i de fer les coses diferents!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat