Estic fatal?
Hola adolescents, necessito ajuda!! No se que fer... us explico: fa 3 anys (1er ESO), vaig sortir amb un noi, vem estar durant 1 mes i mig i el vaig deixar perquè em sentia rara amb ell, vem deixar de parlar, etc... per festa major del poble (aquest setembre), ens vam trobar amb el seu millor amic (sempre he anat amb ell a classe) i ell, ell em parlava super simpatic i eso. Desde llavors, m'anava obrint per whats i tots aquests rotllos; al final, un dia vaig quedar amb ell i m'abraçava, em parlava mooltissim de quan sortiem, s'em posava a 2cm dels meus llavis i al final em vaig llançar, però ell té novia i es va apartar, però al final ens vem liar, llavors ell em va dir que no digués res i això, i em va dir que per això no el deixés de parlar i li vaig dir que no ho faria mai. Després per whatsapp em va dir que m'estimava més del que em penso i em vaig rallar una mica. Desde llavors no em parla i crec que m'estic pillant.. QUÈ FAAIIIG??
InterPersonal

Hola Queri!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs et diria que entenc que et ratllis, ostres! t 'ha deixat amb la mel als llavis..i mai millor dit. Entenc que epr ell deu ser dificil fer el aps i deixar a la nòvia. Potser està pensant què fer, el temps és positiu a vegades i la gent necessita reflexionar. Pots esperar uns dies o una mcia i llavors dirli el que sents tu i lo confosa que et va deixar.
Està bé qeu pactéssiu no dir res...però i tu què necessites? Diga-li també el que necessites o el que sents i així el apcte serà més equil.librat. Si ell no vol fer cap pas...potser perdràs el temps esperant-lo i et mereixaras noves oportuntiats!
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat