No se que em passa
Hola, es el primer cop que faig una consulta i no se molt com va tot, la cuestió es que fa uns anys quan nomes anava a quart de primaria un nen em va dir que m'estimava molt i que no sabia si jo sentia ho mateix per ell. Però com que erem molt petits jo no li vaig fer i vaig pensar que se li passaria. Amb els anys m'he anat donant conte de que m'agrada molt, i ell encara esta colat per mi,i jo sento el mateix per ell. Ara estem sortint junts, però no fem res junts, es més, gairabe no parlem. Estic enamorada d'ell .( tot i que nomes tinc 12 anys)a mi m'han ensenyat q els amors de joves son nomes per divertirse pero el que jo sento per ell es amor de vritat, sempre penso en ell.
Tinc dues preguntes:
la primera es si es normal que si al sentirme tan enamorada ell i ell tant de mi que ens costa molt parlar o simplement mirar-nos
i la segona es que si em podeu donar algun consell per a unirnos mes i q com a minim podem ser els amics mes intims del món.
Mersi, petonets!!!
InterPersonal

Hola! A veure si et puc ajudar una mica...Em preguntes si és normal que al estar tan enamorats us costi tant parlar i mirar-vos, doncs si, és normal, no pateixis gens. L'amor les té aquestes coses... a vegades l'amor i la vergonya van molt units i l'exemple el tens en el que us passa a vosaltres. Però hi ha maneres de superar-ho i poder-vos disfrutar més. Sempre n'hi ha un que té més vergonya que l'altre per tant, el que pots fer és intentar ser tu la que provi de trencar el gel i acostar-t'hi, segur que ell està desitjant que ho facis. Ja sé que no és fàcil, però ho aconseguiràs. Intenteu quedar amb la colla d'amics i fer coses junts, anar al cinema, al parc, no ho sé, però llavors busca la manera de seure al seu costat, d'apropar-t'hi com sigui per estar més junts i poder parlar. Al principi quedeu amb els amics i si t'atreveixes més endavant pots intentar quedar només amb ell per anar al cinema. És un bon lloc per trencar el gel, ja que al passar una pel·licula els silencis no són tan incòmodes.
T'atreveixes? Vinga que segur que podràs! Aprofita els moments amb ell per parlar-li de la teva vida, les teves preocupacions i així poc a poc anar-vos fent els amics més íntims del món. També pots provar d'escriure-li alguna carta o alguna cosa per l'estil, què et sembla?
Ja veuràs que quan tu comencis a fer passos per acostar-t'hi ell també s'atrevirà a fer-ne algun, n'estic segura!
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat