Sóc un noi de 14 anys, ara m'agarden els nois i les noies però nose si es alguna cosa definitiva o temporal a causa de la edat
Hola, bon dia. Us vull explicar una història que m'està passant i no se que fer. Mireu, sóc un noi de 14 anys i l'any passat em vaig quedar super enamorat d'una noia de la meva classe. Mai a la meva vida havia sentit alguna cosa tan especial per una altre, he estat enamorat d'aquesta noia fins aquest estiu ja que a la primavera d'aquest mateix any em vaig declarar i no em va sortir tot com volia i a més aquest estiu ella va estar sortint amb el que a principi de curs jo considerava el meu millor amic. Despres ja no el considerava perquè cada cop teniem menys relació i cadascú anava per el seu camí tot i que formem part del mateix grup d'amics. Doncs bé, ara noto que m'he enamorat d'aquest noi, cada vegada que el veig he de marxar perquè em fa molta vergonya parlar amb ell i a classe em passo tota l'hora mirant el que fa. Em sorpren que m'hagi enamorat d'ell ja que ara mateix estic fent tercer d'eso i he anat tots els cursos amb ell. A primer gairebé no teniem relació, a segon va ser quan em va passar tot allò que us he explicat abans i ara a tercer trobo que estem tenint molt bona relació però que jo sapiga a ell no li atrauen els nois. Ara la noia que m'agradava abans és la meva millor amiga i ella ho sap i sempre em diu que no es sap el que passarà que igual que ara a mi m'agradat ell pero en qualsevol moment em pot agradar una noia doncs que a ell li pot passar el mateix
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Elisabet Aulet.Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs els sentiments es van descobrint a mesura que s'experimenten i ens passen coses. Jo et diria que ets tu qui ha de decidir què
fer en funció del qeu vagi passant. Mira la realitat i no et deixis enganyar per allò que t'agradaria qeu passes, aixi sabràs cap on anar. Ho
dic en relació al que et va dir al teva amiga, si que pot passar, però observa tu si tens pistes de que s'enamori de tu, més que quedar-te
agafat a aquesta idea. Semrpe és millor tenir els ulls oberts a la realitat i a vegades ens costa.
Per altra banda, si tu tens clars els teus sentiments, tens dret a dir-li, sempre respectant que l'altra pot o no compartir el mateix. Hi pot haver persones que descobreixin la seva orientació durant la adolescència joventut o gent a qui li agradi experimentar amb diferents persones
És un enigma quan no està clar. Si tu ara creus que a ell li agraden les noies, doncs decideix si dir-li o no acceptant que per ara ell no
ha donat cap senyals de que li agradin els nois. Si prefereixes esperar-te un temps o no fer-ho per falta de senyals de que pugui estar interessat, doncs també està bé. Dubtar és positiu i ens ajuda a veure les coses amb més amplitud.
pensa en els conseqüències epr tu i per la vostra relació de dir-li o no dir-li i llavors decideix segons com de preparat estiguis de acceptar unes conseqüències o altres.
Endavant!