Estic al mig?
Hola,tinc un problema i nescessito ajuda .
Aqui va el meu problema: Ja fa 2 anys que estic enamorada de un noi ens coneixem de casi tota la vida
I un dia em va confesar que esta enamorat de la meva germana gran
I jo ja no ser que fer ajuda sisplau
Gracies i adeu
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que t'ha sabut greu aquesta noticia....Doncs sembla que ell confia en tu, per una banda però per altra és cert que t'ha dit qeu no comparteix els amteixos sentiments que tu...De totes maners, jo et diria que si tu vols, tens tot el dret a expressar-los, a que ho sapiga...És la unica opció que tens, pot anar bé o no, però com a mínim ja tindràs la resposta i sabràs per on seguir el teu camí, cap a un sí o cap a noves oportunitats! Una bona manera de poder avançar i no perdre el temps fent i intentant estatègies que no portaran enlloc si ell no comparteix el mateix. Sí, sona dur, però ets capaç de fer-ho!!
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat