SOLA
Hola,
sóc una noia de 17 anys i la relació amb les meves amigues va molt malament, per aixó crec que es el millor moment per canviar-les. El problema es que sóc una persona bastant tímida i no sóc gaire bona fent nous amics.
Algú em pot ajudar i dir-me com fer nous amic sense que els sembli una borde com tothom em diu que sóc.
Gràcies
InterPersonal

Hola 98611!
Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs els altres dius qeu et veuen borde? jo diria que més qeu borde, és la teva manera de protegir-te i fer-te valenta per a tenir inciativa i conèixer gent. Per tant, per una banda no e´s tan negatiu. per altra, et diria qeu tot i la timidesa, és important confiar també ne la nostra valentia. Recorda moments en el que has estat valenta i t'has afrontat a qualsevol de les teves pors! Això t'anirà bé per recordar que ets tímida i motles altres coses més: valenta, amb empenta..etc
I fés experiments i proves de conèixer a gent ! Si fas aquest esforç tindràs resultats!
Endavant!