Ajuda urgent
Mira, tinc un problema
Vam quedar fa una setmana amb unes amigues que no em cauen gens bé, la meva millor amiga que les prefereix a elles i el nen que m'agrada. Doncs el problema és que primer les nenes aquestes se'n anaven enrient de mi i del que feia. Em sabia greu i em vaig posar a plorar sense que ho sapiguesin. Després ens vam trobar els amics del meu ex que són uns fumentes que l'únic que fan és molestar. Pues es van posar a dir-li coses al nen que m'agrada prk es pensaven que sortiem i vueno, i diu que no però se que el nen sa enfadat amb mi i no u soporto. Li vaig dir que ho sentia molt i no dir que no pasava res però no mu crec. I les nenes aqueles s'an enfadat amb mi per haver-nos trobat.
Que puc fer perque em perdoni?
La meva decisió es no sortir mes amb els amics
La canvio? Faig aixo?
Ajuuuuda
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs anirem pas a pas. primer de tot, dir-te que jo no veig cap sentit en que s'hagi enfedat amb tu. Sincerament crec que no s'ha enfadat amb tu! Tu no has fet res!!! Així que treu-te aquest pensament del cap. Mantenir aquesta idea al cap farà que s'emboliqui més el tema i no li demostraras confiança, ja que ell ja t'ha dit qeu no s'ha enfadat amb tu!
Per altra banda, la teva decisió has de decidir tu si al canvies o no. Jo et diria que si no hi vols sortir més ho facis eprquè tu no vols, no pel tema del nen. A l'hora pots començar a apuntar-te a noves activitats i a obrir-te i parlar amb més persones per tal de tenir més grups diferents d'amics i així escollir amb qui et sents bé.
Una abraçada
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat