Com no entrar a la Friendzone
Hola, el meu problema esque aquest any he conegut a una noia a classe que m'agrada molt. Fa casi un mes que ens coneixem i ja parlem pero el que em preocupa es que la cagui i entri a la Friend zone i després no vulgui ser parella ja que s'ha fet molt amiga meva.
Llavors com puc fer per evitar la friendzone?
Gracies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entrar o no entrar a la friendzone, no depèn de tu. Entenem que estiguis preocupat i que intentis agradar a aquesta noia, però tu no pots forçar-la a que s'enamori de tu. Ella no pot enganyar els seus sentiments i si per ella ets un amic... seràs un amics, i si a ella li agrades.... seràs més que un amic.
És com si algú t'obligués a ser la parella d'alguna de les teves amigues. No es pot forçar.
Ens sap greu desanimar-te, però si us agradeu tots dos de la mateixa forma... ja fluirà.
Una abraçada!
www.consultajove.cat