Tipica història que no surt be...
Hola! Mira, es que necesito un consell, jo soc la noia que viu a la seva bola, se que molta gent es descriu aixi, pero en realitat es la persona mes dependent dels altres del món... el cas, jo mai he tingut un bon radar amb els nois, que si un que no m'estima, que si un altre que no m'omple lu suficient... Bé, aquest any, ha vingut nou un noi, vale que sigui molt guapo, vale que estigui molt bo, vale que sigui molt intel·ligent, pero esque es un gran gilipollas, es el tipic chulo piscines infumable que per una extranya raó ens te un fastic a les rosses que no sel aguanta. Al principi ell manava fent miradetas, i jo pasava del seu jeto, despres que si rubia por aqui que si rubia por alla, fins que no fa molt, a mi em va donar per portar un vestit al insti, negre estret, curt, pero no tenia re d'especial, llavos jo tenia fred i li vaig demanar que tanques la finestra, i el mol fill de se mare em diu: la deixo mig oberta porque me calientas. Llavor jo e, vaig enfadar moltisim i em va estar suplican que el perdones tot el dia. Jo tinc molt mala ostia i l'anava enviant a la merda fins que va venir a la clase una vella amiga meva, dic vella perque em va deixar tirada per la nova novia del meu ex, que es el millor amic del seu novio, jo ho puc entendre que aixi sigui mes facil per ella, pero no li perdono, el cas es que ve a preguntarme com em va i mexplica que aquell cabró va dient por ahi que soc una puta per perdre la virginitat am ell am 13 anys. Arribats a aquest punt jo acabo petan i em foto a plorar com una pava. Llavos arriba el hita (el xulo piscines) y em diu: que et pasa? Estas be? Va sofi no ploris, que taigi fet aixo et juro que el rebento...jo li dic que estic bee pero ell no so creu i no em deixa en pau fins que la profa l'obliga a apartarse. Aquella tarda rebo un wp`seu preguntanme si estic be i jo li menteixo i li dic que si, parlem una estona fins que em diu que jo no lentenc perque li dic que un dia sacabara enamorant de una pava.
La cosa es queda aqui fins que al cap de res, ens toca parlar de sexualitat a etica i acaba sortint el tema de la virginitat, i una suposada amiga li explica lu del meu ex. Llavorse ell mobra dientme: "si no testimava no compta" com suggerint que per molt que em diguin puta, per ell jo soc verge perque amb qui ho vaig fer no mestimava...
Se que es molt estupid pero esque no vull que acabi sent una tipica historia de que la noia dura enamora al chulu piscines. Molta gent de confiança em diu que li agrado, que vol algo...etc. i jo mestic pillant com una gilipollas, mes que re perque se que ell MAI s'enamorara de mi... pero segeixo amb el dubte rondanme el cap... aquell "i si..." mesta tornat boja...necessito consell urgent!!!
Moltes gràcies
InterPersonal

Hola!
Carai quina història més intensa! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Primer de tot és important que tu estiguis segura dels teus sentiments. Ell no t'ha tractat massa bé i això ho has de tenir en compte! Les faltes de respecte no s'han de tolerar, perquè sinó van en augment... o sigui que talla-les tan ràpid com puguis!
Dóna't uns dies per saber si t'agrada o no.... i si et continua agradant, hauràs de moure fitxa i tirar-li alguna indecte (a veure com reacciona ell). No pots controlar què sent ell per tu, fins que no us trobeu cara a cara i sigueu sincers... no ho podràs saber.
Una abraçada!
www.consultajove.cat