No el puc oblidar...
Fa uns 5 mesos que ho vam deixar el meu novio i jo encara que no portesim molt de temps jo portava colada per ell bastant de temps avans i tampoc creia que l'estimava tant... Pero desde que es va acabar no he tornat a estar a cap altre noi i no puc fixarme en altres perque no aconsegeixo oblidarme d'ell i el pitjor es que ell passa de mi no em parla ni res desdeque vam començar l'insti i em fa mal que fasi aixo, tinc amiges que em diuen que encara li agrado perque em mira i tal pero crec que ell li pot molar una altre i ja s'ha oblidat de mi. Nose si li hauria dedir el que sento per ell o millor no dir res
InterPersonal

Hola Marta! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et sentis així, deixar-s'ho amb algu que estimem és doloros i necessitem un temps per recuperar-nos. El que et diría és que per sortir de dubtes primer pots fer una llista de pros i contres de si val la pena seguir lluitant per ell. No pots tenir la vida paralitzada i has de sortir de dubtes per saber per on tirar i mirar endavant. Una altra cosa que pots fer és anar de cares i parlar amb ell directament, res de facebooks ni watsupps. Si vàreu tenir una relació hi ha d'haver confiança per poder parlar i aclarir les teves idees . Sigui quina sigui la solució que prenguis i el resultat, t'ajudarà a prendre decisions i a saber per on tirar! Ànims! Espero haver-te ajudat! Elisabet Aulet. www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet AUlet Psicòloga.