Tinc un dubte
el que em pasa es una cosa molt extranya i m'agradaría que m'expliquesiu per que em pasa.
Donas jo cada día em peso mes o menys a la mateixa hora, la semana pasada pesada pesa a una 55,5 pero ataques ta semana he arribar a pesar fins a 56,7, no se pk em pasa aixo. No se si es per que la báscula esta malament, si es que jo m'he engreixat molt amo poc temps, si es per la regla( ma de venir a finals de setmana). Em poder dir Per que em passa.
Merci
Laura Medrano

Hola!
Doncs mira, el tema del pes és molt canviant i poden haver molts factors que facin que canviï d'un dia a un altre. Les bàscules que tenim a casa normalment no son 100% exactes ni precises. A part, les persones no tenim exactament el mateix pes cada dia, pot variar inclús amb només unes hores de diferència. Depen de si hem anat al lavabo o no, de l'hora del dia, del que haguem menjat i begut el dia abans i/o aquell mateix dia.... És absolutament normal que hi hagi variacions de pes. El tema de la regla també influeix: algunes noies es noten més pesades, amb la panxa inflada,...i tot això també influeix en el pes i fa que vagi canviant.
Tots tendim a oscil·lar en un pes, quilo amunt, quilo avall, per tant no t'has de preocupar. A banda d'això, et recomanem que no t'obsessionis tant amb la bàscula, ja que pesar-se cada dia no serveix per res, simplement per a preocupar-te per coses que, com has vist, són habituals.
Una abraçada!