Que pesa més?
Mira, molta gent creu que amb dotze anys no pots estar enamorat, no pots sentir que és el amor ni res, però jo si que ho se. M'he enamorat dos cops, i l'últim no l'he superat del tot... crec que despres de tres mesos encara m'agrada. Durant un temps vam estar mig sortint, pero despres va venir l'estiu, i ens vam distanciar. Ara anem al mateix institut, estic enamorada de nou, he tornat a caure en aquesta trampa tant perillosa de l'amor. i tu ara em dirás "ooh declarat, si surt bee cap problema, i si surt malament oblida'l", pero aquest és el problema, oblidar-lo si que puc, pero es el meu millor amic, ell confia en mi, jo amb ell, i no la vull cagar, no vull fer un pas en fals i matar la nostre amistat. he pensat en oblidar-lo, però me l'estimo, si, l'estimo. Estic quasi segura que ell va per mi, però no atreveixo... i asobre el quediraan.... a mi mes igual que tothom digui que una nena de dotze anys no es pot enamorar, n'estic farta! i que si dos nens s'enamoren?? la societat creu que els "petits adolescents" que surten amb algu es per fer-se els grans... no vale, m'agrada, sento "papallones a la panxa", penso en ell i no me'l puc treure del cap, i no, no tinc polls.
Bona tarda;
si em poguessis donar algun consell sobre coses que fan els nois quan els hi agrada algu t'ho agrairia moltissim
molteeees mercèèèèèss
InterPersonal

Hola!
Moltes gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Estar enamorat és una sensació molt gratificant! Tot i que també pateixes i dubtes sobre si l'altra persona et correspon. Nosaltres no podem saber si ell també sent el mateix per tu o no. Així que ho hauràs de fer a través d'indirectes. Tira-li alguna floreta i observa com reacciona. Si ell continua acostant-se a tu... és una bona senyal. Però és només una senyal i ens pot enganyar, no ho oblidis!
Si tu veus tan clar que t'agrada, has de decidir si vols dir-li (acceptant el perill de la seva resposta) o continuar com a amics (vivint amb aquest dubte a sobre)...
Una abraçada!
www.consultajove.cat