AJUDA!
Hola, no tinc ni idea de on fer aquesta consulta pero crec que aqui es on més s'adapta el meu problema, bé, meu no ho es més ben dit... Bueno, necesito consell perque la meva amiga es vol suicidar perque l'insulten a classe i no se que fer ja que s'ha mudat a un altre lloc. Ho te decidit i diu que ho fara dema si no hi ha ningu a casa seva. Em sento molt impotent perque l'estimo molt i no se que puc fer, no puc anar a casa seva perque no puc agafar el tren. L'unica manera que puc convencerla es parlant amb ella per el skype pero es molt tossuda i no vol ferme cas... NO ES CAP CONYA I NECESITO AJUDA URGENT...
InterPersonal

Hola! Primer de tot vull demanar-te disculpes per haver tardat tant a respondre't. Tenim moltes demandes i les anem responent per ordre d'arribada, no podem anar més ràpid del que anem i no podem saber què diuen els missatges només pel títol, o sigui que per part meva disculpar-me pel retard.
De totes maneres, una cosa dins meu em diu que la teva amiga està bé i que no ha fet el que amenaçava de fer. M'equivoco? Si no és així escriu-me, et donarè tot el suport que pugui! Però si no ho ha fet, com jo sospito, em sento molt orgullosa de tu, ja que has demostrat ser una molt bona amiga i això no és fàcil de trobar. El que estàs fent per la teva amiga no té preu, et felicito! Però tot i que tu vulguis salvar a la teva amiga (del que sigui que vulgui fer) ja estàs fent tot el que pots fer: estar al seu costat (fisicament o per skype), consolar-la, animar-la i estimar-la. La resta no està en les teves mans, o sigui que estigues tranquil·la, que tot anirà bé.
Espero haver-te ajudat una miqueta!!
Molts i molts ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat