10.09.15💘
El títol es per en recordar-me jajaja.
Hola Adolescents.cat!
Una pregunta molt ràpida em podries dir quins aliments serveixen per créixer d’alçada, tinc 14 anys i medeixo 1’52. Tots a la meva classe medeixen com a mínim 1’62 i alguns molts més.
Si us plau, sobretot tipo fruites digam si pot ser que vull aprimar-me. Gràcies<3 Adéu
Sara Bujalance

Hola! Doncs la veritat és que no hi ha cap aliment que faci créixer més que els altres. El que fa que creixis bé és menjar de tot i equilibrat, però no hi ha aliments millors o pitjors per créixer. Així que procura dur una alimentació saludable en general, que és el que et permetrà treure-li tot el potencial a la teva genètica. Per aprimar passa igual, no hi ha aliments que aprimin, de fet, tots els aliments engreixen perquè tots tenen calories (menys l'aigua, l'aigua és l'únic aliment que ni engreixa ni aprima perquè no té calories). Així que la millor manera de mantenir un bon pes també és menjar equilibrat i fer esport de manera habitual. Així que ja saps, menja bé i això t'ajudarà a créixer i mantenir un bon pes. També és important que tinguis paciència perquè encara ets joveneta i tens molts anys per davant per créixer, i recorda també que l'alçada i la forma del cos depenen també d'un factor genètic, que no podem ni triar ni canviar, ok? Molts petons!!