Fer exercici dins de casa
Hola adolescents,
Soc noia i tinc 13 anys, fa un any que vaig deixar l'equip de futbol del meu poble i ara no faig cap esport, aquest any també vaig molt atrafegada amb la feina de classe i m'agradaria que em diguessiu algunes idees per poder fer exercici sense sortir de casa.
Sara Bujalance

Hola! En aquest link tens exercicis que pots fer a casa mateix i que et serviran per treballar tot el cos:
De totes maneres, pensa que els exercicis que podem fer a casa acostumen a ser bastant "light" i sovint són avorrits, per això et recomano que els combinis amb esports que puguis fer també a l'aire lliure sense haver-te d'apuntar a cap lloc com, per exemple, sortir en bici o a patinar, o quedar amb els amics per jugar a futbol, bàsquet, etc. Intenta aprofitar els moments del dia a dia per dur un estil de vida més actiu com pujar i baixar escales en lloc d'agafar ascensor o fer trajectes curts caminant, col·laborar amb les tasques de casa, etc. Molts petons!!