què em passa amb els nois?
Des de la meva útima relació que va acabar amb abús sexual no he estat capaç d'enamorar-me de cap altre noi. D'això ja fa 3 anys i no és que no hagi tingut oportunitats però quan la cosa es posa més seria em tiro enrera i faig fora el noi de la meva vida.
Què podria fer?
InterPersonal

Hola noia97!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que sentis aquesta reacció. I si ara és moment de tirar endavant i tornar a obrir-te a noves relacions! Directament pots començar a decidir quins passos fer, el primer petit aps que et sentis còmode. I de pas a pas és com un va avanánt. Començar per una mínima cosa que significaria anar pel camí de complir el teu objectiu et pot ajduar.
per altra banda, també pots mirar-te el servei de Consulta Jove de l'Institut d'Estudis de la Sexualitat i al Parella de Barcelona :
A partir de 18 anys hi ha teràpies amb servei gratuït, si fóssis menor pots trucar per demanar informació de com fer-ho a través d'un consentiment dels teus pares.
Endavant!
Una abraçada