No estic bé.
Hola, tinc 14 anys i no hem sento bé amb mi mateixa. Tinc molts problemes familiars i menjo per l'ansietat, Quan era petita era prima però al passar els anys he començat a "engordar". A l'escola m'han fet bullyng durant 6 anys i ja no hem sento bé. Hem veig molt grassa i tinc molts complexes. He intentat de tot però no puc aprimar-me. Medeixo 1,62 i peso 73kg. No se que fer.... Moltes gracies.
Sara Bujalance

Hola Ainoa16! Gràcies per compartir amb nosaltres el teu problema. Pel que dius veig que ho estàs passant malament des de fa temps i em sap greu. Haver patit bullying, tenir problemes a casa, l'ansietat.... Tot això fa mal i no t'ho mereixes. Et mereixes ser feliç i gaudir de la vida. Molts cops els problemes acaben afectant l'alimentació, com sembla que t'ha passat a tu. La única manera de que puguis sortir de la situació que estàs és que demanis ajuda. Demana ajuda per aturar el bullying, i demana ajuda per sortir dels problemes d'alimentació, és la forma de superar-ho. Sé que a casa hi ha problemes, però per molts problemes que hi hagin, la teva família sempre voldrà ajudar-te en els problemes que tinguis. Parla amb els pares o amb adults de confiança del teu entorn, com professors, tiets, avis,etc...., i explica'ls com et trobes, ells t'ajudaran a estar bé. Molts ànims i molts petons!!