la de bloquejada..
bueno, torno a estar sense saber que fer. Va tornar i tot molt normal pero la setmana passada vaig estar tot el finde amb ell i crec que va estar tontejant amb mi molt pero no va passar res. ademes jo mai he tingut novio ni m'he llençat amb ningun noi, i en aixo penso que el primer pas l'ha de donar ell pero nose.. em fa molt de corte fer-lo jo, osigui no puc. Pero i si despres de tot no vol res amb mi? si nomes vol lio i ja esta? a mi m'agrada molt ell i m'agradaria algo mes pero ell no es de relacions, es mes "mujeriego".
siusplau consell!!
InterPersonal

Hola adoelscenthelp!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal
La decisió està en tu. Si creus que el primer pas l'ha de fer ell, t'hauràs d'esparar. Però posa't un temps per si no et funciona el pla i no segueixis esperant. Qui espera, desespera diuen!
Entenc que a tu t'agradi, i a ell doncs potser també pelq eu dius. Si es vol liar amb tu segur que li agrades. De totes maneres pel qeu dius pot ser que ell busqui un tipus de compromis diferent al teu. Dius que e´s més mujeriego? Planteja-li el qeu vols i sabras exactament si ho és o no.
Seria genial que qui ens agradi ens faci cas, però a vegades que ens agradi a nosaltres no e´s garantia que li agradem a l'altra també.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat