no se que fer!!
Hola Elena,
Tinc un problema, m'agradaria desde fa moolt de temps estar en algun xik i les meves amigues em diuen que sóc molt guapa i totes aquestes coses i jo ho contradixo! donam consells de com poder reaccionar davant un chic i tot això! mercii
InterPersonal

Hola Juls98!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs mira, el qeu funciona és provar-ho i veure com et surt a tu. No tens curiositat per a veure com aniria? Si els teves amigues diuen que ets guapa, ets guapa! A vegaes a nosaltres amteixos no ens tractem gaire bé i hem de saber valorar el que els altres veuen de nosaltres.
A més, segur que a part de guapa tens moltes altres qualitats que et poden ajudar (simpàtica, divertida, agradable, espavilada, creativa..). Busca-les i fins que no les trobis no facis el pas de quedar amb un noi. Veuràs que si et prepares la motxilla i penses en questes qualitats, tindràs la resposta!
Endavant
ELi Aulet ww.winterpersonal.cat