com m'aprimo?
Hola!
Tinc 15 anys, sóc baixeta (1,60) i peso 56 kg. Abans media el mateix i pesava menys (50 kg). Però fa 2 estius vaig marxar a l'estranger durant 1 mes i em vaig engreixar. Faig molt d'esport i menjo bastant bé però des de llavors que no m'he tornat a aprimar. No em veig gorda, pero sí que em rallo molt. Em preocupa si no podré tornar a pesar 50-51 perquè potser el meu cos ja s'ha adaptat o algo aixi... Algun consell?
Sara Bujalance

Hola Laia! Estigues ben tranquil·la perquè el teu pes està bé, estàs prima! Pensa que has guanyat pes perquè estàs en edat de creixement. O sigui, has guanyat pes perquè t'has fet més gran, però no més grassa. Durant l'adolescència els òrgans interns del cos doblen el seu volum, guanyant pes, i és del tot normal. De fet, si en edat de creixement no guanyessis pes voldria dir que no creixes i això sí que seria un problema! Així que tranquil·la i recorda que per mantenir un bon pes, com el que ja tens, només cal que mengis equilibrat i facis esport habitualment. Molts petons!!