Se que sóc jove peró ja ho se
Bones! es que estic perduda.
Sóc una noia que m'encanta fer vida social i coses pr l'estil; i de vergonya no en tinc peró quan estic amb el noi que m'agrada bueno que ens agradem i ho sabem, em tallo molt no m.atreveixo a fer res ens besem pero no puc arribar a més m'agafa panic i em quedo quieta no puc fer un altre cosa que mirar-lo i m'agradaria saber cm podria arribar a algo més sense vergonya. Se que sóc jove encara peró el que sento per ell és una cosa tant increible, que no em vull morir sense intentar-ho. Només vull saber com perdre la vergonya quan estic a ell.
InterPersonal

Hola!
Tenir vergonya o bé sentir nervis a la panxa quan estàs amb el noi que t'agrada és una sensació completament normal, especialment al començament de la relació.
Potser el que necessites és temps i més confiança amb aquest noi perquè la vergonya no et freni i et deixi anar una mica més enllà! El més important és que facis allò que realment vols i amb qui tu vols, sense pressions ni presses. Per tant, tranquil·la, que si et dónes temps, veuràs com aquesta vergonya inicial va afluixant i et vas sentint més segura i confiada per fer un pas més.
Una abraçada ben forta i gaudeix del moment!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat