Sola
Hola!
Mira la cosa és que acabo de començar la universitat, estava molt ilusionada i tot aixo perquè estudio algo que m'apasiona. El problema és que soc molt timida. Molt. I ja porto un més de clase i no he parlat amb ningú ni fet cap amic. Em costa molt obrirme a la gent.
Tinc amic fora de la uni però son pocs i cada cop em sento més sola. No cal dir que tampoc tinc novio ni res que se li assembli.
Pot semblar una tonteria però de veritat em precupa. La soledat mai havia sigut un problema per mi però cada cop em fa sentir més trista i preocupada.
Consell? Moltes gràcies :)
InterPersonal

Hola olii!
Enhorabona per estar estudiant allò que t'apassiona! No perdis la il·lusió!
Entenem com et sents. Sovint la timidesa ens bloqueja i no ens deixa fer allò que realment voldríem fer. Fixa't que el teu objectiu és conèixer gent i obrir-te una mica més amb els companys/es de la uni, i per aconseguir-ho no ens en queda una altra que fer alguna cosa perquè això passi fent front a aquesta timidesa.
Pots comença amb petits passos, per exemple, iniciar una conversa amb la persona que tinguis asseguda al teu costat, apunta't als plans que s'organitzin, vés a la cafeteria de la uni a esmorzar amb la resta del grup... no tinguis por i vés avançant de mica en mica i amb confiança! Busca el contacte amb els companys/es i veuràs com comences a relacionar-te.Recorda que tothom quan comença primer de carrera està en la mateixa situació que tu, normalment ningú es coneix amb ningú! Mai és tard per iniciar una relació d'amistat i per anar-la construint a poc a poc.
L'única manera com s'aconsegueix el que un vol, afrontant-se a nous reptes i anar veient com et motives i agafes confiança per aconseguir allò que et proposis!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat