Llegiu-Ho siulau2
A veure aquí hi ha gent que ho arregla tot amb algunes paraules amb dir ves amb el psicòleg, xerra amb els teus pares que deixis de pensar en això... ect pero hi ha gent que no te els diner suficients per anar i ui ha gent que no te els pares que escolten a las seves filles o fills i no es fàcil deixar de pensar que una persona es millor que tu, es una cosa que ho tens gravat al cap i que no s'oblida fàcilment i ho dic per experiència pròpia jo no tinc diners per anar a un psicòleg tampoc amb deixaria anar els meus pares no m escolten es pensa que tot són tonterías si jo a gafes els meu pares i els hi diesi tinc problema amb dirien que els problema de un adult són més complicats i que si ara tinc problemas que feria cuan sigues gran. Així que no dieu cosas que podría ajudar si no sabeu si aquella persona ho pot consegir o fer... a mi amb fa mal cuan amb diuen que xerra amb els meus pares de aquet problema si se que no amb faran cas... pero lo que també amb fot esque hi hagi gent que es queixi per tot cosas sense importància que el noi que m'agrada no m'escriu el whatsapp ya gent que s'està murin de gana hi ha gent que està sufrin maltrat per el su home hi ha gent que estàn completament sols sense un pare o una mare que els estimin, dons penseu una mica hi sigueu una mica més fortas, no dic que no podeu caxar-ho perquè tothom o fa però no dieu que es la fi del món que jo sense ell moriré que l estimo sense no poder mes no hos mentiu hi hos feu les víctimes els nois això no els hi agrada aixi que no se que consegu dient això. ... fer pena? Si pero pena de ridícul si la teva filla millor amiga mare o pare... tingues càncer que ferieu si os afecta tan lo del tio que veu conèixer fa dos mesos o més... y hos deixa
monteu un teatre no se que ferieu si os peses una cosa pitjor aixi que jo diria si tens un problema pensa que ni ha de gent pitjor, normal que et faig mal però així farà menys mal... es lo que faig jo cuan se'm va morir el meu avi vaig dunar les gràcies que no focin els meus pares... cuan la meva millor amiga es va enrollar amb el meu novio vaig donar gracias que men vaig entrar i saber lo falsa que era aquella gent... no dic que no faci mal si es normal pero sempre intentar pensar la cosa positiva sembre aJuda molt o pensar que hi ha gent pitjo que tu i donar las gracias que tu no ets aquella pesona i el meu últim consell sempre plorar. És un consell raro pero aficas treure tot lo que tens dintre però feso sola i mai escriguis o truquis a ningú em el moment que estiguis plorant cuan acabis ves al lavabo netegat la cara y pensa las cosas positives que te dit y les cosas que haurias de dir Gràcies perquè no ho tens et sentiràs molt millor i no diguis que no es fácil de fer o que no pots fer o peque l'únic que necesitas per fer això és el teu cervell i això tothom ho té. I un consell mes si el novio us anganya dons el dia següent vas mes areglada que normalment perque sapigue lo que sa perdut o numes anar segura de tu meteixa com si allo no tages fet mal somirura i caminar com una estrella saps com es sentira ell? Malement perque et volia fer mal però no ho a aconseguit.
Espero aver ajudat alguna persona anar a qUr fos numes una amb faria feliz 😗
Elena Crespi

Hola Lilimn, primer de tot t'agraim que hagis utilitzat aquest canal per dir el que penses.
De totes maneres, veiem justjada la nostra feina i ens sembla que hi ha una part important de respecte que no estàs complint.
Evidentment hi ha problemes més grans que d'altres però quan una persona se sent sola (sigui perquè un noi no li contesta un whatsapp o per un altre motiu) hem de respectar aquests sentiments i no li podem dir que hi ha gent que s'està morint de gana.
Des del consultori intentem ajudar a resoldre aquells petits problemes que tenim les persones durant l'adolescència (una època força remoguda) i entenem que no tots els consells van bé per a tothom.
Si a tu no et serveis algun dels consells que et donem, només ens ho has de dir i intentarem ajustar-nos al que necessitis.
També dir-te que no tots els psicòlegs són de pagament, sempre pots anar al CAP i allà et poden donar un cop de mà.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat