POR! (amor)
hola,
soc un Noi de 16 anys i m'agrada una noia de la meva edat, ella està fent el biosanitari i jo el tecnologic i per tant anem a diferents classes, jo no soc de la ciutat a on vaig a batxillerat i no sóc de la seva colla ni res d'aixo.
La veritat es que em cau molt bé tot i que ens parlem poc, hem parlat algun dia pel whats però quan la veig al cole no li dic mai res per no quedar malament, i això només em passa amb ella perquè mai tinc cap problema amb parlar amb altres persones i això, l'únic que amb ella tinc por de quedar malament.
Sé que a ella li caic bé, però no se si li agrado o no, què hauria de fer? intentar parlar amb ella més sovint ( sobre què?) o esperar a una festa i llançar-me? La veritat es que estic fet un lio!
InterPersonal

Hola anonim!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Que li caiguis bé ja és un bon començament! La nostra recomanació és que intentis parlar més sovint amb ella, i que no només sigui via WhatsApp. Busca la manera d'iniciar la conversa i confia en tu! Pensa que potser queda més malament que t'atreveixis a parlar amb ella via xarxes, però que quan la vegis en persona no li diguis res, no creus? Recorda que és normal que quan ens agrada algú estiguem nerviosos quan parlem amb aquesta persona i que estiguem molt pendents del que diem o no diem, de com ens comportem, etc. Coneixeu-vos millor, d'aquesta manera si finalment et vols llançar, et sentiràs més segur de fer-ho! ;)
De temes a parlar n'hi ha infinitats! Interessa't per les seves coses i aficions, parleu de les coses que us agraden, d'algun aspecte de l'escola, de què voldreu estudiar quan acabeu el batxillerat, de quina música us agrada, quedeu un dia per prendre alguna cosa... veuràs que a poc a poc t'aniràs sentint més còmode i no hauràs d'estar tan pendent de què parleu. Sovint les converses van sorgint de forma natural!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat