Jo ja no se que fer.....
bon dia!
bé, us faré un breu resum de la meva història per a que em pogueu donar algun consell, si podeu, clar.
COncec a un noi des de fa dos anys. Es un noi moolt guapo pero molt raret. quan dic raret en temes amorosos. El teme de noies el te per sota que moltes coses, per dirho dalguna manera, no li dona molta importancia.
Pero jo, lany passat, vaig aconseguir que canvies. Ens agradavem molitisim (tot hi que no ens ho haviem dit),jo estava mes pillada però. Vaig aconseguir algu que poca gent ha aconseguit, i es que tingues interes per una noia, per mi. Cada dia parlavem per whatsapp, ens veiem a classe i tontejavem, pero mai quedavem a soles. ell al ser tan raro doncs a vegades em liaba, es a dir, a vegades era molt ditant am mi i jo doncs ho passava fatal. van començar les vacances de semana santa i vem estar tota la semana sense parlar. al toranra al cole, ja no sabia si li agradava o no ja que vaig notar molt distant, massa. Vaig pasarho fatal, sentia que tot havia acabat, i una nit, borratxa, em vaig liar amb un. Em vaig sentir fatal perque sentia que lhavia traicionat. Li aig explicar i es va enfadar. em va dir que com podia deixar perdre a una persona que tenia a l'"alcance", que tot havia canviat entre nosaltres dos i que ja no seria el mateix. Ho vaig passar fatal, vaig plorar com mai.
vaig estarlo veien una semana mes a clase i despres ja va comensar lesstiu.
he estat 5 mesos sense veuel, nomes he parlat un par de cops amb ell aquest estiu i ja. he estat amb un ara al septembre pero l'he deixat. no podia estar amb ell, ja que mhe donat conta que segueixo estimantlo, que hagues donat tot per ell i que ara ho seguiria donant. mhe donat conta que estic enamorada, cosa que mai ho he estat, que vulll estar ab ell i que donaria el que dos per veurel cada dia i estar amb ell.
, fara dos setmanes el vaig tornar a veure, i la veritat esque estm molt vergoñosos, ens mirem i parlem i sens escapa el sonriure com tontos. molta gent nota que encara queda algo entre nosaltres, ja que aquestes mirades signifiquen algo. algun dia mha obert pel whataspp i jo a ell, pero no parlem molt tampoc.
que faig? ja no ser que fer.. i es molt dificil qedar amb ell ja que com he dit, es molt raro.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
És natural que tinguis dubtes del seu interès per tu, ja que a vegades ha donat missatges contradictoris. Sembla que tu tens clar quins són els teus sentiments per ell, no?
Deixa que la vostra relació vagi fluint. Si a tu et ve de gust dir-li alguna cosa, fes-ho! A veure com respon ell. Fixa't en la seva reacció i en si ell també mostra interès per tu... Pensa que en aquest temps poden haver passat moltes coses, així que deixa que la vostra relació d'amistat i confiança es torni a construir... i a veure com evoluciona!
Una abraçada!
www.consultajove.cat