Esque de veritat que nose que fer
No se que fer enserio, he fet un mun de consultes.. el meu cap semble que estigui apunt d'explotar de tot el que arriba a pensar, i no en trec cap solucio, esque mira peso 69 i medeixo 1'69... que pasa? doncs per exemple dilluns peso 69 menjo normal, bueno doncs nomes penso que m'engordare perque he menjat molt, dimarts peso 69'2, pf el mon sem cau a sobre, doncs em deprimeixo i menjo menys que el dia anterior, llavors clar el dimecres torno a pesar 69 o menys, vec que menjan poc funciona i aixi segueixo... vaig a correr em marejo, l'altre dia em vaig caure al terra, i no m'enrecordo de res i tot es una merda.. costa un munt baixar de pes, tot i que ja porto 30 kilos en menys d'un any... que creus que em pasa? em caic al terra, estic insoportable, i tot fatal... em diuen potser que estiguis malalta, això em va dir una noia que es infermera, em vaig sentir fatal, jo no estic malalta, ho se, no n'estic!!!! i usento parlar aixi pero començo a estar cansada de tot enserio...
Sara Bujalance

Hola lulii15! Gràcies per compartir amb nosaltres la teva situació, es nota que ho estàs passant malament i em sap molt de greu, de debò. De fet, per tot el que expliques sembla que el tema del menjar i voler aprimar s'ha acabat convertint en un malson que t'ho fa passar molt malament. Marejar-te, estar trista, canvis d'humor, menjar menys... Tot això ens està indicant que pots estar patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns són malalties greus que fan patir molt a la persona que les pateix. Però tot i ser malalties greus es poden curar si la persona demana ajuda. Així que parla amb els pares, sé que pot costar fer-ho, però és imprescindible que ho facis, és la única manera de recuperar el control de la teva vida. Rebent ajuda professional, a més d'aconseguir mantenir un bon pes, aconseguiràs trobar-te bé i fer la teva vida amb normalitat. Parla amb els pares o amb algun adult de confiança del teu entorn (avis, tiets, professors...), ells faran tot el que puguin per ajudar-te. Molts ànims i molts petons!!