Que puc fer?
Conec un nen que m'agrada molt, pero no se com parlar amb ell, com puc saber si li agrado?
i a part de això un altre em va demanar x sortir però es molt infantil i no m'agrada, que li contesto?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot, si no t'agrada aquesta persona, has de ser sincera i dir-li que no vols tenir una relació amb ella. Sabem que a vegades pot ser difícil, però et sentiràs molt millor si li dónes una resposta explicant el motiu (no tenim els mateixos interessos, no sento el mateix per tu,...)
Per altra banda, si t'agrada un noi, és important que intentis conèixer-lo una mica més per anar veient si t'agrada o no. Llavors ja veuràs si ell també té interès en tu o no.
Una abraçada!
www.consultajove.cat