MAII M'HAVIIA PASSAT...
Doncs... aquests dies m'he estat fixant amb un nen. Aquest nen és el típic pensa que les nenes només som plat d'una nit. Però aquests dies el veig amb uns ulls diferents. Tot hi que no anem al mateix curs(ell es un any més gran que jo) algun dia e arribat a xerrar amb ell però ara, quan m'hi vull acostar per xerrar noto aquelles papallones a la panxa que m'ho impedeixen!! Es que m'encanta... Els dos juguem a futbol al mateix equip i entrenem els mateixos dies però a dia hores distintes. ell entrena just quan jo acabo, i ahir ell em va venir a veure entrenar amb tot el seu equip de futbol. No ho se que hi feien allà però em vaig ficar molt nerviosa i no s'havia que fer. De cop vaig veure que marxava, clar s'havia d'anar a canviar de roba i em va dir adéu. Però va tornar i em va xocar la mà. Això ja va ser la pera!! No em vaig caure al terra de miracle... i aquests dies em té una mica abandonada. No se que vol dir ho si es normal o no o potser no li no vol res amb mi. Ajuda adolescents!!
InterPersonal

Hola Anita,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
És molt natural que quan ens agrada una persona, sentim que ens podem colapsar, que tenim papallones a la panxa i que ens fixem en tots els seus moviments. Nosaltres no podem saber què sent ell per tu, però continua observant què passa. Si et ve de gust, intenta apropar-t'hi una mica i parlar amb ell. Així tindràs més informació per decidir si et continua agradant o no.
Deixa que vagi evolucionant i estigues alerta a les senyals que t'arriben (d'interès o de desinterès), així et serà més fàcil decidir si vols estar amb ell o no.
Una abraçada!
www.consultajove.cat