Realment m'agrada?
No os ha passat mai que esteu tranquils a la vida i de sobte entra per la porta del amor algú que ho capgira tot?
Doncs bé, això m'acaba de passar...
Estic estudiant batxillerat, i com cada any, al meu cole entra gent nova... i aquest any han entrat molts. Soc d'aquelles noies que en el moment que un noi comença a fer-lis comentaris bonics es pilla ràpid d'ell.
Els primers dies no el veia diferent als altres, però vam començar a parlar i crec que em vaig pillar. El problema es que sempre que surt de festa es lia amb una de la meva classe i m'ha comentat que no sap el que sent per ella.
Soc una persona que li agraden les coses clares i li vaig comentar que no estava segura de si em molava. I ell em va dir que sempre el tindria com un amic. Pero amb els actes, indirectament sembla que senti alguna cosa per mi. Ell em diu que es així amb totes... El dubte és: estic pillada per ell? està jugant amb mi? li molo?
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Nosaltres no sabem què sent ell per tu, de fet, només ho sap ell. Està molt bé que tu li demanis tenir les coses clares, ara és la seva responsabilitat si es vol aclarar o no.
De totes maneres, també hauries de revisar quines són les característiques dels nois que t'agraden. Evidentment, a tots ens agrada que ens diguin coses boniques, però no per això, ja ens n'hem de pillar, no? Aprofita per fer una llista (ni que sigui mental) dels trets que t'agraden en una parella. Així et serà més fàcil decidir si un noi t'agrada per les seves qualitats o únicament perquè s'ha fixat en tu.
Una abraçada!
www.consultajove.cat