hola
Hola tinc 12 any i tinc un germà de 18 anys que aquest any a començat a estudiar a Barcelona, des que va marxar parlem més pero quasi sempre per telefon, molt més que avans, pero el fet de no tenir-lo a casa em fa pensar molt mes amb ell, veure la seva habitació buida,etc
abans en barallàvem molt, cada cop ens barallavem més i ara ens ajudem més pero nomes els dissabtes.
Espero qu m contestu, em ferieu un favor
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
És natural que trobis a faltar el teu germà! És un canvi molt gran el fet que hagi marxat de casa i necessites un temps per adaptar-te a aquest canvi. El fet que estiguis més trista o que hi pensis més, és completament normal! No pateixis, deixa que et vagi sortint aquesta enyorança.
Per altra banda, sembla que la vostra relació ha canviat força, fins i tot m'atreviria a dir que ha millorat, no? Doncs disfruta d'aquesta nova relació que esteu tenint, que sembla molt especial!! Els germans hi són per tota la vida!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat