...
se que estioc grassa, fins i tot el meu pare m'ho diu... les meves amigues diuen que no pero estic segura de que si. més d'una vegada m'he plantejat caure en la bulimia o anorexia, ja se que es molt dolent pero esque no se que fer...
InterPersonal

Hola directioner OO! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Gràcies per la confiança amb la teva consulta. La veritat és que la solució no és caure en una anorèxia o bulímia! Els trastorns alimentaris són molt greus i afecten negativament a moltes àrees de la vida: aspecte físic, salut, estat d'ànim, relació amb els altres, etc. El que hauries de fer si et sents amb tan malestar amb el teu cos és parlar amb un adult de confiança que sàpigues que et pot ajudar: un familiar, professor, un monitor...per explicar-li com et sents amb tu mateixa. També t'ajudarà anar a consultar amb un professional sobre el teu malestar. Un psicòleg et podria ajudar a saber d'on prové aquest malestar i donar-te solucions millors que no siguin caure en una anorèxia o bulímia. Quan un es vol aprimar és millor optar per mètodes més saludables i eficaços: exercici físic, dieta guiada per una nutricionista...etc. Busca aquestes ajudes i veuràs com tot es va resolent! Espero haver-te ajudat! Ànims! Elisabet Aulet. www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga