L'amor i els meus pares...
Hola!
Bueno, principalment era per veure si em podríeu ajudar...
Tinc catorze anys, i tinc novio. Es lo mes bonic del món, te dos anys mes que jo, i portem molt poquet pero se que serà o bueno, tinc sensacions de que serà una relació que durarà.
No portem gaire molt, pero cada vegade n'esti pillarme mes per ell. El problema no es això, l'amor, el problema son els meus pares. Els meus pares son molt pero molt exigits, i, no em deixen tenir novio. Diuen que soc molt petita encara i que, em farà desconcertar me dels meus estudis etc etc, així que no se que fer, encara no arribo ni a un mes amb el meu novio, pero es que jo vull tambe veure'l quan pugui sense mentir lis a ells...
Què hauria de fer?
Gràcies!
InterPersonal

Hola Nat,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Entenem que et trobis en aquest dilema. Tenir una parella i voler passar-hi més estona és molt natural! Però també entenem que no vulguis decepcionar als teus pares.
Tu mateixa dius que no vols enganyar-los, així que potser hauràs de fer un esforç de sinceritat i explicar-los la situació. Si ells veuen que tu estàs feliç i que continues mantenint el teu nivell de rendiment a l'escola, segurament ho acabaran acceptant i, fins i tot, el voldran conèixer, així que... explica'ls la situació tal qual ens l'has explicat a nosaltres.
Molta sort!
Laia Sala
www.consultajove.cat