M'agrada la noia perfecte
Hola, tinc un problema i es que m'he enamorat d'una noia que es perfecta i jo sóc tot el contrari, a demés fa un any parlàvem molt i amb deia els seus problemes, però aquest any ja no parlem i els primers dies de escola molt bé però ara res. Porto molt dies pensant en dir-li alguna cosa però sempre esta amb altres persones i amb tothom menys amb mi es mostra molt normal, no sé que puc fer i amb fa molta vergonya parlar-hi amb ella i com ja he dit, ella es molt guapa i es una persona popular i jo ni soc guapo ni tinc bon cosa i no sóc popular, que podria fer??
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot oblida't que ella és perfecte i que tu tot el contrari! Perquè és una gran mentida del teu cervell! No hi ha cap persona perfecta (quin avorriment!) ni tampoc cap que no tingui cap virtut. Així que comença a equilibrar la balança, d'acord?
Per altra banda, si abans tenieu una bona relació, observa i mira quines coses han canviat. Què feies abans i ara no fas? Torna a provar d'acostar-t'hi i segons la seva reacció, ja veuràs si té interès en tu o no... Però si no dónes cap senyal, no ho sabràs, oi?
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat