No li agrado perquè no tinc mà...
Hola! Vull fer una consulta.
Mira a l'institut hi ha un noi més gran que jo, només un any, jo tinc una petita minusbalia a la mà esquerre, és a dir, tinc una deformacó (dit de manera col·loquial) i ell ho sap. Ens coneixem molt bé, hem anat de cólonies junts, hem quedat perquè tenim amics en comú, etc... Fins aqui tot bé. Quan ell es va fixar en la meva mà ens vam distanciar, jo intentava parlar amb ell però sudava de mi! No soporto a la gent superficial, i a més ell ja m'ha trencat el cor, perquè he arribat a enamorar-me, no vull a una persona a la meva vida així i és díficil oblidar tot el que hem pasat junts...
Estic derrumbada i trencada per dins, m'agradaria que em cntestesiu i que m'ajudesiu, gràcies!
InterPersonal

Hola bonica!
Moltes gràcies per la teva consulta! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenem que et sentis tan dolguda, tens tot el dret a sentir-te així. A vegades les persones reaccionen d'una manera inesperada i no hi podem fer. Estem completament d'acord amb tu i amb la decisió que has pres de no voler una persona així a la teva vida, així que intentarem donar-te algunes eines per ajudar-te a oblidar-lo:
- posa distància física - Intenta no coincidir amb ell, o coincidir el mínim possible. No veure'l t'ajudarà.
- posa distància virtual - deixa de seguir-lo a les xarxes socials o de mirar l'última connexió al whatsapp perquè si continuem pendents del que penja a les xarxes socials, és una manera de continuar lligada a ell.
- posa distància mental - posa el focus en tu, centra't en fer coses que t'agraden amb la gent que t'estimes (família i amics) i oblida preguntar-te què estarà fent ell en aquest moment.
Sabem que és difícil, però amb el temps i posant distància, veuràs que, mica en mica, podràs oblidar-lo o recordar-lo sense dolor.
Una abraçada bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat