UN noi timid
Hola!
fa uns dies us vain escriure sobre tipus d'amics i eso... que fumava per ferme l'interessant que bevia per treurem la timidesa a les fetes... nose que fer no me liat mai tinc 17 i tinc ganes d'estimar, va enserio estimar no follar ni parides d'aquestes... sempre que veig a gent pel carrer que s'estima el meu cor s'encogeix...
no vui ser timid!
he tingut oportunitats de comenzar algo pero... per inseguretat no he començat res... se que les restes no es el millo lloc per comentar algo pero... fui ser extrovertit... tenir seguretat...
vui estimar...
InterPersonal

Hola JoanManel,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem les teves ganes per tenir parella i estimar algú. Tots podem sentir aquesta necessitat en algun moment de la nostra vida. També et direm que la timidesa no és un impediment, és un tret de la teva personalitat i també té avantatges! Segurament et fa més prudent a l'hora d'acostar-te a alguna persona, per tant, avalues una mica més com és aquesta persona i quan t'hi apropes, ho fas amb un as a la màniga.
No has de fer res especial per trobar parella, simplement està més obert a conèixer gent nova. No avaluïs cada noia que coneixes pensant si pot ser una bona parella. Deixa que aparegui gent nova a la teva vida, apunta't a plans diferents i aprofita aquesta temporada per conèixer-te una mica més a tu mateix: com ets, què t'agrada, què vols... Veuràs que, si fas allò que t'agrada, transpiraràs seguretat sense ni adonar-te'n!
Una abraçada!
www.consultajove.cat