com pot fer tant mal
hola, el meu novio no hem feia cas, jo veia que no m'estimava tant com jo a ell i vaig decidir dir-li que ens donessim un temps pero esq no ho aguanto, no puc estar sense ell i cada nit ploro pensant en el que he fet
que faig? com ho supero?
InterPersonal

Hola julovelove!
Quan una relació que ha estat important per nosaltres s'acaba, és inevitable que ho passem malament, forma part del procés. Expliques que ell no t'estimava tant com tu i probablement la decisió que vas prendre va ser la més encertada... Doneu-vos aquest temps que heu pactat per tal de valorar, tots dos, si realment teniu ganes de seguir junts o és millor trencar definitivament. Un cop ho tingueu clar, parleu-ne!
Aprofita aquest temps per centrar-te en tu, en estar bé, en allò que t’agrada i en coses que et proporcionin benestar: estar amb les teves amigues i passar-t'ho bé, gaudir d’un bon sopar, compartir moments amb la família, pots apuntar-te a practicar algun esport... Posa el focus en tu i veuràs com de mica en mica aniràs estant millor.
Recorda que superar una ruptura de parella és un procés que requereix temps. Així que no defalleixis!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat