Doncs...
Em dic sonia, hola!
Tinc una vida rara
Veura tinc 12 anys que cumplire dema passat. Jo he canviat de colegi i no tinc amics ho porto intentent una eternitat i no es que tingui molts. Potser es que soc rara perque tinc pares rusos o perque vesteixo com vull pero no en tinc de amics.
Que faig?
InterPersonal

Hola smaile. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot, deixa de dir-te que ets "rara", que fas coses rares o tens una vida rara. Veuràs, tothom és qui és, vé d'on vé, i té les peculiaritats que té. Més que rareses són coses especials de cadascú, que sovint són més comunes del què ens pensen i que en ocasions ens fan únics i irrepetibles. A partir d'aquí, et diria que no t'amoïnis massa de moment amb el tema de les amistats. És normal que si has canviat de cole no tinguis muntanyes d'amics perquè això és un canvi per tu, i els canvis requereixen un procés d'adaptació, ja ho saps. No sé si és el cas, però si a més, has canviat de ciutat o de país llars encara és un procés més lent. Un consell: creu en tu mateixa, no et tanquis en banda...però tampoc hi pateixis excessivament. Tens molts dies per endavant. Segur que trobes persones amb qui compartir coses.
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.interpersonal.cat