estic molt confusa...
Be, desde fa un temps mes o menys desde el desembre em vaig començar a sentir atreta per les noies (tot i que sempre m'han agradat els nois), em vaig donar compte d'aixo perque com que sentia coses per la meva millor amiga (encara senteixo sentint algu, pero nomes es atraccio crec) tot i aixo tambe em segueixen agradant els nois i me liat amb uns quants, pero no se estic molt confusa perque he llegit varies coses i posaven que molts adolescents pasen per aquesta etapa de no saber si t'agraden els nois o les noies, ademas al principi no m'acceptava a mi mateixa es a dir no tolerava que m'agradessin les noies pero a mesura que han anat pasant els mesos ho he aceptat i quan veig una foto d'una noia que es guapa (per exemple a insta) penso que bona que esta no com abans que pensaba que era guapa y prou. Estic molt confusa, encara nose si m'agraden les tias de veritat o no... ajuda sis plau! gracies :D
InterPersonal

Hola Ariana!
Com bé expliques a l'adolescència poden aparèixer aquests dubtes, i és del tot normal, així que tranquil·la. Sovint la societat o la gent ens pressiona per definir-nos i a vegades ens sentim “obligats” a ficar-nos una etiqueta i dir què som (si homosexuals, heterosexuals o bisexuals). Però el més important és que puguis viure la teva sexualitat al marge d’aquestes etiquetes, ja que amb el temps sabràs qui t’agrada realment.
Recorda que el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem! Per tant, pensar que una noia és guapa o sentir atracció, no significa automàticament que siguis lesbiana o bisexual. Per tant, si t'agraden les noies, els nois o totes dues coses, no ho sabem, així que no et pressionis, deixa que el temps i les situacions t'ajudin a posar les coses al seu lloc ;)
Esperem haver-te pogut ajudar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Ariana!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat