URGENT ! NO SE COM FER QUE EM CREGUI
Hola em dic Maria i he tingut un problema amb un dels meus millors amics , fa 4 mesos vaig arribar nova al poble i vaig començar a fer amics un d'ells es ell , ahir per whatsapp parlavem be fins que em va deixar un vist , vaig pensar que estava ocupat avui a la tarda l'he obert per whatsapp i m'ha dit que ahir el va trucar un noi en numero ocult dient que es amic meu ( impossible perque cap amic meu te el seu numero) llavors pues jo no he sigut , li va amenaçar i ara ell no em vol parlar tic por de perdre la seva amistat per sempre , ja que es un amic de 10 i l'estimo com a ningu
Moltes gràcies
InterPersonal

Hola Maria!
Tens idea de qui pot haver fet això? Si no ha estat cap amic teu, pot ser que sigui algun amic del poble que tingueu en comú?
Per què no vol parlar amb tu? Sabem què li van dir en aquesta trucada? No sabem si tens manera de poder quedar amb ell en persona i parlar-ne amb tranquil·litat. A vegades en el cara a cara les coses són més fàcils i es poden gestionar millor. Amb això no sabem si aconseguiràs que et cregui o no, però pensa que un cop hàgiu pogut parlar del tema amb calma, tu ja no podràs fer res més perquè ho faci. És decisió seva! Tu no has fet res dolent.
Esperem que en pugueu parlar i aclarir què és el que ha passat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el consultori Maria!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat