No sé que fer...
Aquest any ha arribat un nen nou a la meva classe i és molt guapo. No puc dir 100% segur que m'agrada, pero estic amb procediment. Amics meus el coneixen i m'han explicat coses d'ell. Una d'elles és que és MOLT vergonyos. El pitjo és que jo també sóc MOLT vergonyosa i no sé que fer per poder coneixe'l i tenir més que una amistad. Si no hem rendeixo és pel fet que li ha dit a un amic meu que no treu la possiblitat de tenir algo amb mi, primer vol coneixem i despres, si sorgeix algo, ell no s'imposarà. Durant les classes veig que me mira molt, pero poquisimes vegades hem parlat. He intentat sentar-me al seu costat i mantenir una conversació, pero és inútil. No sé que fer...hi han moments que me sento idiota per anar redera seu, peró ho vull intentar!
Gràcies Adolescents!
Anonim
InterPersonal

Hola Anonim!
Doncs el que hem d'aconseguir és que us conegueu millor! Expliques que teniu amics en comú, i això pot facilitar-te les coses! Ells poden ajudar-te a fer de pont entre tu i ell. Sovint la timidesa no ens deixa fer allò que realment voldríem, però pensa: Què és el pitjor que pot passar? De moment l'únic objectiu que tens és iniciar una relació d'amistat, i qui sap si amb el temps aquesta amistat es converteix en alguna cosa més!
Parla-ho amb algun amic o amiga de confiança i que t'ajudi a posar-vos en contacte. Si veus l'oportunitat de seure al seu costat a classe, per què no fer-ho? Parla d'algun aspecte de classe, dels deures o d'un examen, pot ser l'excusa perfecta! És igual del que parleu, l'important potser és que inicieu el contacte i us pugueu començar a conèixer, no creus?
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat