Atracció o alguna cosa mes??
Hola, fa poc em vaig començar a donar compte que no se diferenciar si un noi m’agrada de veritat o nomes es pura atracció. Gracies a això e tingut alguns problemes a bastants llocs. Ara el problema es que me començat a fixar en 2 nois de la meva classe, pols oposats, el 1 es el típic noi esportista, divertit i molest però sense males intencions nomes per fer alguna cosa. El 2 es un noi bastant estudiós, molt maco i simpàtic que es porta be amb tothom, es pijillo i això li fa guanyar molts punts. Però no aconsegueixo saber si es atracció o amor.
Hem podries ajudar??? O almenys donar un consell per saber diferenciar que es.
InterPersonal

Hola patri.miller!
Doncs sí que són pols oposats!
Quan hi ha amor, sovint hi ha atracció (física, sexual), però no sempre que hi ha atracció, hi ha enamorament. I pot passar que a vegades confonguem aquesta atracció per alguna cosa més (no ets a la primera que li passa). Com totes dues coses provoquen sentiments i emocions fortes, és normal que puguem dubtar sobre si realment sentim amor o és només atracció. Normalment l'amor és un sentiment més complex i perdurable en el temps.
Tingues present que una relació pot començar amb una atracció i convertir-se en alguna cosa més de mica en mica. Però malauradament, no existeix una fórmula màgica per descobrir què sents exactament per cada un d'aquests dos nois. A vegades necessitem temps per saber què sentim realment per una persona en concret. Així doncs, no tinguis pressa i vés descobrint a poc a poc si aquesta atracció que de moment sí que sembla que sents va transformant-se en alguna cosa més o no. No pateixis, perquè trobaràs la resposta!
Esperem haver-te pogut ajudar una mica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat