magraden 3 nois a la vegada
Hola
Tinc un problema i es que magraden 3 nois I tots tres son molt diferents els uns als al tres, el primer es molt simpatics i divertir pero tothom diu que es gay i es molt baixe, el segon es tambe molt simpatic y es em veig amb futuro amb ell va amb gent una mica dolenta pero no es fica amb líos ni res o sigui que son dolents que molesten no que es barallen ni coses mes fort es pero es que girar no he parlat amb ell i el tercer es mes bo y es molt simpatics pero un día quan no em coneixer es va riure de mi perque em vaig tropezar pero despres el vaig coneixer millor y ens ja no sa tornat a riure ni res de fet ens porten bastant be. No se que fer perque me agraden els 3 a mes soc molt tímida y no puc parlar amb ells si no tinc una relacion una mica mes íntima.
Gracies
InterPersonal

Hola Anónima!
Sovint la timidesa no ens deixa fer allò que realment voldríem, com si ens paralitzés, però si ens quedem així, probablement les coses no canviïn massa. Està clar que la decisió de quin dels tres t'agrada més és teva, també influirà quin tipus de relació estiguis buscant en aquest moment. És a dir, si et ve de gust una mica d'emoció o bé tens ganes d'estabilitat en una relació... segurament cada un t'aportarà una cosa diferent.
Per tant, la nostra recomanació és que no tinguis pressa per haver de decidir ja quin és el que t'agrada més. De moment, estaria bé que els coneguessis millor a cada un d'ells, t'ajudarà a aclarir-te i descobrir si realment t'agrada un o l'altre, valorant pros i contres, i escoltant als teus sentiments. No deixis que la vergonya et faci tirar endarrere, ajuda't, per exemple, d'alguna amiga o amic que tingueu en comú per augmentar el contacte amb ells.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat